viernes, 26 de noviembre de 2010

Una bossa de regal

La setmana passada va ser el sant d'una cosina meva i vaig decidir regalar-li una cosa feta per mi. En concret li vaig fer una bossa (m'ha donat per les bosses ara), la Phoebe bag, i la vaig treure del tutorial següent: http://artsycraftybabe.typepad.com/tutorials/phoebe_bag.pdf.
Us en deixo unes imatges:


Té una mida fantàstica per encabir-hi l'útil i necessari però sense perill de perdre-hi res.
Vaig utilitzar tela de mictopana grisa per l'exterior i ho vaig animar una miqueta amb unes cenefes de feltre d'un color taronja apagat ; per l'interior vaig fer servir tela fina de cotó amb estampat coordinat. Uns colors ben de tardor!
Us animo a que la feu, és força senzilleta i està feta en unes horetes.

0 comentarios:

Publicar un comentario